انواع اقامت در تایلند image

انواع اقامت در تایلند

Super Administrator ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ دسته: تایلند, پوکت
انواع اقامت در تایلند

بعد از انتخاب زمان سفر به تایلند، نوبت به رزرو هتل و بلیط هواپیما می‌رسد. ازآنجایی‌که پایه‌های اقتصاد تایلند بر گردشگری استوار است، احتمال اینکه گردشگران در انتخاب هتل دچار مشکل شوند به حداقل می‌رسد؛ خصوصاً اگر نگاهی به آمار واحدهای اقامتی تایلند بیندازیم. تایلند حدود 800 هزار واحد اقامتی دارد که از نظر تنوع، ویلاهای لوکس، هتل‌های 5 ستاره، هتل‌آپارتمان‌های اقتصادی و مهمان‌سراها را در بر می‌گیرد. جزئیات این واحدهای اقامتی به شرح زیر است.

اقامت در مهمان‌سراهای تایلند

از اقامتگاه‌های ارزان در تایلند شروع می‌کنیم. این اقامتگاه‌ها معمولاً از امکاناتی مثل یک رستوران ارزان و اینترنت رایگان برخوردار هستند. در تایلند ممکن است بعضی از مهمان‌سراها را با نام بانگلو «Bungalo» معرفی کنند. بانگلوها مهمان‌سراهایی هستند که طراحی سنتی دارند و جزو اقامتگاه‌های بوم‌گردی محسوب می‌شوند. اگر در سفر به تایلند از مناطق روستایی دیدن کنید، احتمالا یکی از این اقامتگاه‌ها را ببینید. اگر امکانات بیشتری از اتاق‌های مهمان‌سراهای تایلند بخواهید، می‌توانید با کمی افزایش هزینه، صاحب اتاق‌های دارای کولر و تلویزیون شوید.

هتل‌های ارزان تایلند را می‌توان در دسته هتل‌آپارتمان‌ها قرار داد؛ چراکه این مراکز عموماً توسط خانواده‌های چینی‌تایلندی اداره می‌شود و ساختمان‌های 4طبقه هستند. هتل‌آپارتمان‌های تایلند معمولاً فاصله کمی از مراکز مهم گردشگری و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی دارند. اگر قصد دارید هتل مد نظرتان را آنلاین رزرو کنید، پیشنهاد می‌کنیم با بررسی نظرات کاربران، درباره جزئیات خدمات و کیفیت هتل‌های ارزان دیدگاه واضح‌تری از این دسته از مراکز اقامتی ترسیم کنید.

مهمانسرا.jpg
یک مهمان‌سرا در تایلند

اقامت در ویلا‌های تایلند

ویلاهای تایلند ساختمان‌های 1 یا 2 طبقه‌ای هستند که قیمتشان بسته به موقعیت و طراحی و تعداد اتاق، تغییر می‌کند. متراژ ویلاهای تایلند عموماً بین چندصد تا چندهزار متر است. به همین دلیل این دسته از اقامتگاه‌ها برای سفرهای خانوادگی، از گزینه‌های ایدئال به شمار می‌روند. به‌طور کلی، ویلاهای تایلند در مجموعه‌های رفاهی دیده می‌شوند و هر 20 یا 40 ویلا یک واحد نگهبانی و ورودی خاص دارند و عموماً از امکاناتی مثل استخر، مناظر دریا و جنگل برخوردار هستند.

ویلا.jpg
ویلاهای تایلند

اقامت در هتل‌های لوکس تایلند

مسافرانی که قصد اقامت در هتل‌های لوکس تایلند را دارند، قبل از هرچیز باید به شهری که انتخاب می‌کنند دقت کنند. تور پوکت بهترین فرصت را برای اقامت در هتل‌ها و ویلاهای لاکچری تایلند فراهم می‌کند. امکانات ممتاز اقامتگاه‌های این شهر باعث شده است که بتوانیم آن‌ها را در ردیف بهترین هتل‌های لوکس جهان قرار دهیم. برخلاف انواع اقامتگاه‌هایی که تا اینجای کار معرفی کردیم، هتل‌های لوکس تایلند فضایی مدرن دارند.

194596a_hb_a_048.jpg
هتل‌های لوکس تایلند

کمپ در تایلند

اگر در زمان مناسبی به تایلند سفر کرده باشید و شرایط آب‌وهوا با شما یار باشد، می‌توانید ارزان‌ترین روش اقامت در تایلند را تجربه کنید. تقریباً تمام پارک‌های ملی تایلند امکانات کمپ گردشگران را فراهم کرده‌اند. در بعضی از این پارک‌های ملی، گهگاهی خانه‌های سنتی هم دیده می‌شود که اقامت در آن‌ها از تجربیات خاص سفر به تایلند محسوب می‌شود. حتی در بعضی از پارک‌های ملی، اقامتگاه‌های خوابگاهی هم وجود دارند که اگر بنابه هر دلیل از کمپ کردن صرف‌نظر کردید، می‌توانید با قیمت کم، آن‌ها را اجاره کنید. گفتنی است که بعضی از پارک‌های تایلند وسایل کامل کمپینگ اعم از چادر و آلاچیق را هم اجاره می‌دهند که قیمت بسیار کمتری نسبت به هتل دارد.

Camping-tent-Thailand-RF.jpg
کمپ در تایلند

دیدگاه شما